دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,کارشناسی ارشد

دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,نمونه جدول پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق در مقاله,دانلود پیشینه تحقیق,نمونه پیشینه تحقیق در پروپوزال,نمونه ادبیات تحقیق,جدول خلاصه پیشینه تحقیق,چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,چگونه پیشینه تحقیق بنویسیم,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,پیشینه تحقیق در مقاله نویسی,چند نمونه پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم,پیشینه تحقیق,سایت پیشینه تحقیق,سایت پیشینه پژوهش,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, کارشناسی ارشد,نمونه فصل دوم پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه,

دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,کارشناسی ارشد

دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,نمونه جدول پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق در مقاله,دانلود پیشینه تحقیق,نمونه پیشینه تحقیق در پروپوزال,نمونه ادبیات تحقیق,جدول خلاصه پیشینه تحقیق,چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,چگونه پیشینه تحقیق بنویسیم,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,پیشینه تحقیق در مقاله نویسی,چند نمونه پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم,پیشینه تحقیق,سایت پیشینه تحقیق,سایت پیشینه پژوهش,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, کارشناسی ارشد,نمونه فصل دوم پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه,

دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,کارشناسی ارشد
نمونه پیشینه تحقیق,
چند نمونه پیشینه تحقیق,
دانلود پیشینه تحقیق,
ثبت نام در سایت ایران داک,
چگونه پیشینه تحقیق بنویسیم,
ورود به سایت ایران داک,
استعلام موضوع پایان نامه در ایران داک,
نمونه جدول پیشینه تحقیق,
نمونه جدول پیشینه تحقیق,
پیشینه تحقیق در مقاله,
دانلود پیشینه تحقیق,
نمونه پیشینه تحقیق در پروپوزال معماری,
نمونه ادبیات تحقیق,
جدول خلاصه پیشینه تحقیق,
چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,
چگونه پیشینه تحقیق بنویسیم,
نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,
پیشینه تحقیق در مقاله نویسی,
چند نمونه پیشینه تحقیق,
اهمیت پیشینه تحقیق,
پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم,
پیشینه تحقیق به انگلیسی,
مقدمه پیشینه تحقیق,
جدول خلاصه پیشینه تحقیق,
سایت پیشینه تحقیق,
سایت پیشینه پژوهش ,
مبانی نظری و پیشینه تحقیق,
کارشناسی ارشد,
نمونه فصل دوم پیشینه تحقیق,
فصل دوم پایان نامه,

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه با موضوع مهارت های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سرطان

مبانی نظری و پیشینه با موضوع سرطان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سازگاری روانشناختی

مبانی نظری و پیشینه با موضوع سازگاری روانشناختی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع روان درمانی

مبانی نظری و پیشینه با موضوع روان درمانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع پیشینه‌ی سوگیری توجه

مبانی نظری و پیشینه با موضوع پیشینه‌ی سوگیری توجه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع موسیقی درمانی

مبانی نظری و پیشینه با موضوع موسیقی درمانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع کیفیت زندگی

مبانی نظری و پیشینه با موضوع کیفیت زندگی

یادگیری خود تنظیمی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع یادگیری خود تنظیمی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سطوح انگیزه یادگیری بالینی

مبانی نظری و پیشینه با موضوع سطوح انگیزه یادگیری بالینی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سبک های عشق ورزی

مبانی نظری و پیشینه با موضوع سبک های عشق ورزی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع رضایت شغلی و سلامت

رضایت شغلی و سلامت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مدیریت

مبانی نظری و پیشینه ا موضوع مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ویژگی های شخصیت

مبانی نظری و پیشینه با موضوع ویژگی های شخصیت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سبک زندگی مادر در دوران بارداری

مبانی نظری و پیشینه با موضوع سبک زندگی مادر در دوران بارداری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سبک های هویت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های اجتماعی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 47 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های اجتماعی

در 21صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

مبانی نظری مهارت­های اجتماعی

مهارت اجتماعی و سازگاری اجتماعی فرایندی است که افراد را قادر می­سازد تا رفتار دیگران را درک و پیش­بینی کنند و تعاملات اجتماعی خود را تنظیم ، نمایند. سازگاری اجتماعی مترداف با مهارت اجتماعی است و شامل توانایی ایجاد ارتباط متقابل با دیگران در زمینه­ی خاص اجتماعی، به طریق خاص که در عرف جامعه قابل قبول و ارزشمند باشد(خدایاری فرد ، 1385). مهارت اجتماعی فرایندی پیوسته است که طی آن فرد رفتار خود را با هدف ایجاد رابطه ای بسنده و موثر با محیط ، سایر انسانها و خود تغییر می دهد. اساس مهارت اجتماعی به وجود آوردن تعادل بین خواستهای خود و انتظارات جامعه است که می تواند بر تمام ابعاد زندگی فرد تأثیر بگذارد(دینگرا و همکاران[1]، 2005). مهارتهای اجتماعی فقط شامل دوست یابی نمی شود. اگرچه افرادی که این مهارت را زیاد دارند، خیلی سریع جو دوستانه با افراد ایجاد می کند ولی این مهارت بیشتری به دوست­یابی هدفمند مربوط می شود. افرادی که مهارت­های اجتماعی قوی تری دارند به راحتی می توانند مسیر فکری رفتار دیگران را در سمتی که می خواهد هدایت کنند، خواه با توافق او برای ایجاد رفتار جدید باشد، خواه به برانگیخین او برای ایجاد رفتار، عملکرد و یا تولید رفتار جدید باشد. افرادی که مهارت های اجتماعی بالا دارند همیشه درصدد هستند تا چرخه وسیعی از اطلاعات را فراهم کنند و خیلی جنبه های مشترک افراد را شناسایی می کنند و بعد از آن رابطه ای موثر برقرار می کنند و این عملکرد حاکی از این است که اعمال آنها براساس فرضیات حساب شده و دقیق می باشد. آنان در اولین فرصت در محیط کاری، یک شبکه ارتباطی قوی برقراری می کند(گلمن و بویاتزیس، 1995ترجمه ابراهیمی ،1385). یکی از خصایص مهم ، افرادی که از رشد اجتماعی کافی برخوردارند، این است که آنها واجد مهارت های اجتماعی[2] هستند ، به عبارت دیگر می دانند چگونه کنش کنند تا خوشایند دیگران باشند. بسیاری از روان شناسان بر این باورند که رشد ناکافی مهارت های اجتماعی نقش بسزایی در ناکامی و شکست های آتی کودکان دارد. کودکانی که توانایی های ضروری برای کارکردهای بین فردی مؤثر را یاد نگرفته اند؛ پرخاشگر، تندخو و منزوی هستند و مورد تنفر دیگران قرار گرفته و توان همکاری مؤثر با دیگران را ندارند و به شدت در معرض خطرات جسمی، روحی، اخراج از مدرسه و غیره می باشند(وارد[3]، 2004). فردی که قالبهای اجتماعی قابل قبول اجتماعی را می­پذیرد دیگران را به ، درستی درک نموده و روابط واقعی و احتیاجات اجتماعی را با روشن­بینی پذیرا می­شود چنین فردی خوب می­فهمد چه چیز صحیح و چه چیز غلط می­باشد. مهارت اجتماعی، رفتارهای انطباقی یاد گرفته شده­ای است که فرد را قادر می­کند تا با افراد دیگر رابطه­ای متقابل داشته و از خود پاسخ های مثبت بروز دهد. فردی دارای مهارت اجتماعی است که به مردم علاقه مند باشد، یار و یاور آنها باشد و در رفتارش با دوستان و بیگانگان مدیر باشد.گرایش ضد اجتماعی نوعی رفتار غیر انطباقی است که در آن فرد حقوق دیگران را محترم نمی شمارد و یا به سادگی حقوق افراد را زیر پا می گذارد. فردی ضد اجتماعی قلمداد می شود که بخواهد دیگران را بیازارد ، نزاع کند ، طرد نماید و اموال عمومی را منهدم سازد(الیوت و گرشام[4] ، 1993). روانشناسان نیز به طور معمول سازگاری با محیط و افراد در اجتماع را مورد توجه قرار داده­اند و ویژگیهایی از شخصیت را بهنجار تلقی کرده­اند که به فرد کمک می­کند تا خود را با جهان پیرامون سازگار سازد. یعنی با دیگران در صلح و صفا زندگی کند و جایگاهی در جامعه برای خود بدست آورد(رستمی و احمد نیا ،1390).

مهارت اجتماعی یعنی اینکه فرد توانایی برقراری ارتباط متقابل را با دیگران داشته باشد. در این رابطه فرد یا رفتار خود را تغییر می دهد یا رفتار دیگران را به وسیله برانگیختن دیگران به سمت افکار خود تغییر می دهد. افرادی که دارای مهارت اجتماعی بالایی هستند خصوصیات و ویژگیهای طرف مقابل خود را می شناسند و با آن رابطه­ای وثر برقرار می کنند. مهارت اجتماعی فقط شامل دوست یابی نمی باشد هر چند این افراد سریع با دیگران رابطه دوستانه برقرار می کنند. افرادی که از مهارتهای اجتماعی پایینی برخوردارند منزوی می شوند و نمی توانند با دیگران همکاری کنند و دیگران نیز از آنان متنفر می­شوند(رستمی و احمد نیا ،1390).

هدفهای اجتماعی شدن

علیرغم تفاوتهای محیطی و فرهنگی، جامعه پذیری دارای هدفها و مقاصد مشترکی است که به مهمترین آنها می پردازیم:

1- یکی از مقاصد جامعه پذیری آموزش قواعد و نظامات اساسی از اداب و عادات و رفتار روزمره گرفته تا روشهای علمی به افراد است.

2- فراگرد جامعه پذیری به همان میزان که عادات و رفتار فرد را مطابق هنجارهای اجتماعی، تحت نظم و انضباط در می آورد، به او امید و آرزو می دهد.

3- فراگرد جامعه پذیری از طریق برآوردن خواستها، آرزوها، امیدها و سوادهای فردی یا ممانعت از دستیابی بدانها باری فرد هویت می آفریند.

4- فراگرد جامعه پذیری، نقشهای اجتماعی و نگرشها، انتظارات و گرایشهای مربوط به آن نقشها را به فرد می آموزد.

5- نقشهای اجتماعی، آمال و آرزوها، هویتها و قواعد و نظامات رفتاری، روابط متقابل تنگاتنگی با یکدیگر دارند(علاقه بند ،1391).


[1] . Dhingra et al

[2] . Social Skills

[3] . Ward

[4] . Elliot and Gersham


در صورت وجود مشکل در دانلود هر کدام از فایل های سایت 24 ساعته و آنلاین از طریق تلگرام با 09214087336    در ارتباط باشید

سئو سایت

لینک گروه ها در گروه تلگرام زیر گفتگو و تبلیغات آزاد است در صورت ایجاد مزاحمت به دیگران بلاک خواهید شد

گروه چت

https://t.me/joinchat/A_296gXoqBkzU6rkn8WFVg

گروه چت دوم

https://t.me/joinchat/CegVLxHHkHhmMHAxO0SEBg

گروه یاب

https://t.me/joinchat/AAAAAEuivoENt_3aThIWeA

گروه چت تهرانیا

https://t.me/joinchat/CegVLxAUyq6a3Rg6wov21A

گروه چت تبریزیا

https://t.me/joinchat/CegVLw81fU8sJBfg59gizw

گروه آهنگ های جدید و با کیفیت ایران لابی

https://telegram.me/iranlabi

گروه گوگوش سونگ تمام آهنگ های گوگوش با کیفیت 320 عالی

https://telegram.me/googoosh_song

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی