دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,کارشناسی ارشد

دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,نمونه جدول پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق در مقاله,دانلود پیشینه تحقیق,نمونه پیشینه تحقیق در پروپوزال,نمونه ادبیات تحقیق,جدول خلاصه پیشینه تحقیق,چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,چگونه پیشینه تحقیق بنویسیم,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,پیشینه تحقیق در مقاله نویسی,چند نمونه پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم,پیشینه تحقیق,سایت پیشینه تحقیق,سایت پیشینه پژوهش,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, کارشناسی ارشد,نمونه فصل دوم پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه,

دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,کارشناسی ارشد

دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,نمونه جدول پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق در مقاله,دانلود پیشینه تحقیق,نمونه پیشینه تحقیق در پروپوزال,نمونه ادبیات تحقیق,جدول خلاصه پیشینه تحقیق,چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,چگونه پیشینه تحقیق بنویسیم,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,پیشینه تحقیق در مقاله نویسی,چند نمونه پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم,پیشینه تحقیق,سایت پیشینه تحقیق,سایت پیشینه پژوهش,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, کارشناسی ارشد,نمونه فصل دوم پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه,

کسب درآمد دانشجویی از فروش جزوه و نمونه سوال  دانلود تحقیق و مقاله     فروشگاه فایل

دانلود نمونه چارچوب نظری پایان نامه,پیشینه پژوهش و تحقیق,کارشناسی ارشدنمونه پیشینه تحقیق,چند نمونه پیشینه تحقیق,دانلود پیشینه تحقیق,نمونه چارچوب نظری تحقیق در پروپوزال,نمونه چارچوب نظری در پایان نامه,جدول چارچوب نظری,نمونه چارچوب مفهومی در پایان نامه,نمونه چارچوب نظری پروپوزال,تفاوت چارچوب نظری و چارچوب مفهومی,چارچوب نظری چیست,چارچوب نظری در پژوهش کیفی,نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه,نمونه چارچوب نظری تحقیق,نمونه چارچوب نظری تحقیق در پروپوزال,نمونه چارچوب مفهومی در پایان نامه,نمونه چارچوب نظری پژوهش,نمونه چارچوب نظری پایان نامه,چارچوب نظری پایان نامه,چارچوب نظری در پایان نامه,چارچوب نظری پژوهش,نمونه پیشینه تحقیق,پیشینه پژوهش,مبانی نظری و پیشینه,جدول چارچوب نظری,مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه جدول خلاصه پیشینه تحقیق,جدول پیشینه تحقیق,مثال چارچوب نظری,نمونه ادبیات تحقیق,نمونه مبانی نظری,مبانی نظری پژوهش,چگونه پیشینه تحقیق بنویسیم,استعلام موضوع پایان نامه در ایران داک,نمونه جدول پیشینه تحقیق,نمونه جدول پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق در مقاله,دانلود پیشینه تحقیق,نمونه پیشینه تحقیق در پروپوزال معماری,نمونه ادبیات تحقیق,جدول خلاصه پیشینه تحقیق,چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,چگونه پیشینه تحقیق بنویسیم,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,پیشینه تحقیق در مقاله نویسی,چند نمونه پیشینه تحقیق,اهمیت پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم,پیشینه تحقیق به انگلیسی,مقدمه پیشینه تحقیق,جدول خلاصه پیشینه تحقیق,سایت پیشینه تحقیق,سایت پیشینه پژوهش ,مبانی نظری و پیشینه تحقیق,کارشناسی ارشد,نمونه فصل دوم پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه,

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی

نمونه ای از مبانی نظری تحقیق

نمونه چارچوب نظری تحقیق در پروپوزال

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق ومبانی نظری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت اقلام تعهدی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی

مبانی نظری و ادبیات تحقیق

اهمیت مبانی نظری تحقیق

نمونه چارچوب مفهومی در پایان نامه

چارچوب نظری پایان نامه

نمونه پیشینه تحقیق

منظور از مبانی نظری تحقیق چیست

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری تحقیق به چه معناست

کتاب مبانی نظری روش تحقیق در مشاوره

کتاب مبانی نظری تحقیق در عملیات

مبانی نظری پژوهش در پایان نامه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان شناختی رفتاری

مبانی نظری روش پژوهش

مبانی نظری روش تحقیق

اهمیت مبانی نظری در تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق(فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب

مبانی نظری تحقیق چیست

مبانی نظری تحقیق در پایان نامه چیست

نمونه مبانی نظری در مقاله

نمونه مبانی نظری تحقیق

مبانی نظری روش تحقیق در مشاوره

مبانی نظری تحقیق چیه

مبانی نظری تحقیق پایان نامه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع یادگیری خودتنظیمی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع یادگیری خودتنظیمی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع یادگیری خودتنظیمی

ر 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش فرد در فرایند یادگیری توجه دارد. این سازه ابتدا در سال 1967 توسط بندورا مطرح شد(کدیور،1380)و اصطلاح یادگیری خودتنظیمی از 1980 رایج شد. این اصطلاح بر خودمختاری و مسئولیت پذیری دانشجویان برای پیشبرد یادگیری خودشان تأکید می کند (پاریس[1]، 2003) (به نقل از نیکدل، 1385). خود تنظیمی فرایندی است که در آن دانــــش آموز هدف هایی را برای یادگیری خود بر می گزیند،سپس می کوشد تا شناخت ، انگیزش و رفتار خود را کنترل و تنظیم نمایدو بر آن نظارت کند. خودتنظیمی شامل یک رهبری شناختی است که مستلزم عواملی است از قبیل: انطباق ها و تصمیم گیری های مداوم، آگاهی برای کسب برداشتی معتبر و هوشمند از موقعیت و آمادگی برای بازتاب آنچه در فعالیتهای تحصیـــــلی و به طــور کلی در زندگی، باید انجــــام شود، آنچه انجام می شود، و آنچه انجام شده است. اکتساب این مهارت لزوماً با رشد طبیعی مرتبط نیست و همانند دیگر تواناییها یا ظرفیتها، باید بطور آشکار آموخته شود (زیمرمن و شانک[2] 1994 به نقل از لیزراگا[3]، 2003)( نیکدل ،1385)

به باور زیمرمن (1999) یادگیرندگان مستقـــل نیاز به توجه کمتـری از طرف معلمـــان دارند. آنها می دانند چگونه راهبردهای یادگیری را به کار گیرند، آنها از توانایی هایشان در حیطه های خاص ، ادراکاتی دارند و خود را متعهد و ملتزم به رسیدن به اهداف تحصیلی شان می دانند. این دانشجویان اراده دارند و به همین دلیل می توان آنها را یادگیرندگان خود تنظیم نامید (کارشکی ومحسنی، 1391).

خودتنظیمی فرآیند ارزشمندی است زیرا بر این که چگونه «خود» عامل ایجاد اهداف یادگیری و نیز انتخاب راهبردها می شود و نیز این که چگونه برداشت هر فرد از خود وتکلیف بر کیفیت یادگیری متعاقب آن تاثیر می گذارد، تاکید می کند(پاریس ، 2003)

خودتنظیمی سه ویژگی اساسی دارد: 1- آگاهی از تفکر 2- کاربرد راهبردها 3- انگیزش مداوم. آگاهی از تفکر سنجش از خودتنظیمی است که شامل اندیشیدن و تحلیل موثر یک فرد از عادتهای تفکر خود است. کاربرد راهبردها شامل خزانه رو به رشد راهبردهای فرد برای یادگیری، مطالعه، کنترل هیجانات، پیگیری اهداف و کاربرد این راهبردها است.

انگیزش مداوم سومین ویژگی یادگیری خود تنظیمی است زیرا یادگیری نیازمند انتخاب و تلاش مداوم است. (پاریس، 2003)

یادگیرنده های خودتنظیم راهکارهای شناختی مناسب را به کار می گیرند و از نظر تحصیلی انگیزه لازم را دارند. دانشجویانی که در یادگیری خود تنظیمی فعالند از راهکارهای شناختی یادگیری از قبیل تکرار منظم، بسط و سازماندهی یادگیری، مدیریت بر زمان و برنامه ریزی زمانی، هدف گذاری کنترل خود و خود ارزیابی نسبت به دیگران برتری دارند. (اشنایدر و دیگران[4]، 1989، به نقل از غلامی 1383).

2-2-1- مولفه های خودتنظیمی

یکی از مسائل مهم در بررسی یادگیری خودتنظیمی، اختلاف نظر در نوع مولفه های تشکیل دهنده آن است. بعضی ازنظریه ها ، به تفکیک و طبقه بندی راهبردهای خاص یادگیری به عنوان مولفه های تاکید می کنند(مانند پینترچ ،1999) ، برای بعضی نیز ، مولفه های انگیزشی و خودتعیین گرانه خودتنظیمی مهم است مانند طرفداران نظریه خودتعیین گری و برای برخی دیگر از نظریه های جدیدتر ، یکپارچه کردن مولفه های شناختی ، انگیزش ، عاطفی و محیطی (مانند پینتریچ ،2004) و یا فرایندهای چرخه ای خودتنظیمی (مانند زیمرمن ،1999) مهم می باشد.


[1]- paris

[2]- Shank

[3]- Lizarragga

[4]- Ashnider


در صورت وجود مشکل در دانلود هر کدام از فایل های سایت 24 ساعته و آنلاین از طریق تلگرام با 09214087336    در ارتباط باشید

سئو سایت

لینک گروه ها در گروه تلگرام زیر گفتگو و تبلیغات آزاد است در صورت ایجاد مزاحمت به دیگران بلاک خواهید شد

گروه چت

https://t.me/joinchat/A_296gXoqBkzU6rkn8WFVg

گروه چت دوم

https://t.me/joinchat/CegVLxHHkHhmMHAxO0SEBg

گروه یاب

https://t.me/joinchat/AAAAAEuivoENt_3aThIWeA

گروه چت تهرانیا

https://t.me/joinchat/CegVLxAUyq6a3Rg6wov21A

گروه چت تبریزیا

https://t.me/joinchat/CegVLw81fU8sJBfg59gizw

گروه آهنگ های جدید و با کیفیت ایران لابی

https://telegram.me/iranlabi

گروه گوگوش سونگ تمام آهنگ های گوگوش با کیفیت 320 عالی

https://telegram.me/googoosh_song

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی